Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Chcąc dokonać cesji internetu mobilnego iPlus, udałam się wraz z właścicielem do salonu Plusa. Pracownik salonu rzetelnie poinformował Nas o procedurze. Przygotował nową ofertę, wyjaśnił jak zmiana przebiegnie, a także krok po kroku poprowadził przez cesję. Ponieważ do podpisania nowej umowy była potrzebna akceptacja zmiany cesji, zostaliśmy poproszeni o przyjście do salonu za kilka dni. Spotkanie trwało około 30 minut i było bogate w informacje. Gdy cesja została zaakceptowana, pracownik zadzwonił i poprosił o spotkanie w celu odebrania dokumentów i podpisania nowej umowy. Drugie spotkanie przebiegło szybko i bezproblemowo. Pracownik był schludnie ubrany, cierpliwy i sympatyczny. Wyjaśnił każde wątpliwości i odpowiadał wyczerpująco na pytania. Takich kontaktów z klientem można tylko pozazdrościć.