Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: MZK Kraków
Treść opinii: W sobotę wybierałam się na drugi koniec miasta na spotkanie. Sprawdziłam na stronie www rozkład jazdy linii 178. Zastanawiałam się czy beda kursy według sobotniego czy świątecznego rozkładu, ale nie mogąc się dodzownić na podany nr tel w tej sprawie na stronie wybrałam godzinę, gdzie róźnica w czasie pomiędzy kursem sobotnim a niedzielnym nie przekraczała 10 minut. Czekałam napętli Kampus Uj a atobusu nie było zaczynałam się niecierpliwić ponieważ nei lubię się spóźniać. Po ok. 10 minutach oczekiwania po tzw czasie podjechał autobus ale na sam koniec pętli- podeszłam do kierowcy i spytałam się czy już odjeżdza na co odburknął, że musi zgłosić się do dyspozytorni bo jest spóźniony i nie wie czy będzie jechał. I poszedłdo pomieszczenia- konteneru dla kierowców. Zaskoczyła mnie odpowiedż ponieważ następny kurs tej linii gdyby ten nie pojechał to dopiero za godzinę. Stałam nie przekonana na pzrestanku ale po ok. 5 minutach oczekiwania autobus podjechał. Autobus czysty i nowoczesny niestety jak kierowca dojechał do tzw Tandety i tam zaczął się korek to szarpał i hamował na przemian tak dość dziwnie. Kori to raczej sprawa normalna w Krakowie, ale dawno tak żaden kierowca tym bardziej w tych nowoczesnych autobusach nie jechał. Próbowała jechac szybko a potem hamował. Na drugi raz jak autobus bedzie się spóźniał pozostaje dzwonić dodyspozytora na podany numer na przestanku to może nie będzie sytuacji niepewności czy Pan pojedzie czy nie. Błędem moze było też n