Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Konto internetowe w mBanku mam już od 6 lat i mogę stwierdzić że przez cały okres użytkowania konta jestem z niego bardzo zadowolony. Strona www do zarządzania kontem jest bardzo przejrzysta, a obsługa konta jest intuicyjna nawet dla nowych klientów. Dodatkowo widać ciągły rozwój strony www: funkcjonalności są udoskonalane i rozbudowywane, a także dodawane są nowe funkcje. Duże znaczenie ma również fakt, że konto jest darmowe. Bank oferuje również inne kanały dostępu do swojego konta, takie jak infolinia, sms czy czat online z pracownikiem. Bank posiada wiele bankomatów w których można wypłacać pieniądze bez prowizji. Zmiany dokonywane w systemie i wykonywanie przelewów potwierdzane jest wygodną i bezpieczną metodą opartą na hasłach sms wysyłanych na zarejestrowany numer telefonu. Wszystkie dotychczasowe kontakty z pracownikami mBanku (telefon, czat, kiosk) oceniam bardzo dobrze. Wszystkie powyższe uwagi sprawiają, że klient dostaje usługi na najwyższym poziomie. Dla kogoś kto ceni swój czas i nie chce marnować go na stanie w kolejkach oferta mBanku jest doskonałą propozycją.