Opinia użytkownika: AwB
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Dzisiaj dzwoniłęm na infolinie Vectry w celu zgłoszenia ustrki (brak telewizji cyfrowej oraz internetu). Po bardzo długim i denerwującym systemowi IVR wkońcu połączyłem sie z konsultantem. Gdy podałęm adres konsultant faktycznie potwierdził że w całej okolicy nie ma dostępu do usług, ale ustrka został usunięta godzine wcześniej. Poinformowałem konsultanta iż jak by wszystko działało to bym nie dzwonił. W głosie konsultanta można było wyczuć zdenerwowanie. Postanowił sprawdzić czy MAC urządzenia jest zgody z informacja w systemie, oraz kilka innych rzeczy. Po 15 minutach rozmowy konsultant stwierdził że wyśle jeszcze raz"pakiet startowy" na urządzenie. Kazał nie wyłączać tunera od telewizji przez 3 godziny. Obraz pojawił sie po 30 minutach. Niestety przez ten czas nie mogłęm korzystac z usług za które płace.