Opinia użytkownika: AwB
Dotycząca firmy: ProLine
Treść opinii: Dnia 15.11.2010 zamówiłęm zestaw komputerowy w sklepie Pro-line do firmy. Podczas składania zamówienia zostałem poinformowany o braku Windowsa XP na magazynie (jest on obowiązkowy do programów na których pracujemy w firmie) Konsultant powiedział że postara sie ścuągnąc wyżej wymieniony program z innego salonu. Kolejnego dnia około godziny 10 zadzwonił konsultant u którego składałem zamówienie i poinformował mnie że udało się zdobyć Windowsa XP i że mogę już odebrać komputer. Konsultant jako jedyny w mieście wykazał sie chęcią pomocy i udało mu się spełnić moje kryterium zamówienia. Dodatkowo sugerował inne rozwiązania lecz niestety nie mogłem na nie przystać iż nie miałem pewności że uruchomie program na innym systemie. Obsługe określam na bardzo wysokim poziomie