Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia
Treść opinii: Będąc w podróży do miejscowości Szczytno, przesiadałam się w Warszawie z pociągu na autobus. W rozkładzie internetowym sprawdziłam autobus na konkretny dzień i godzinę, w tym wypadku na godzinę 20. Podeszłam do kasy w celu zakupienia biletu, a tam pani poinformowałam mnie, że dziś już nie odjeżdża autobus do Szczytna, a ten z godziny 20, kursuje tylko w piątki, soboty i niedziele. Dodała jeszcze, że dziś odjeżdża autobus tylko do Olsztyna, czyli do miasta najbliżej położonego od Szczytna. Po zastanowieniu, postanowiłam pojechać do Olsztyna. Podeszłam do innej kasy, żeby kupić bilet. Tam czekała mnie niespodzianka, gdyż pani oznajmiła, że ostatni autobus do Olsztyna odjechał 2 godziny temu, a najbliższy odjeżdża rano, podobnie jak najbliższy autobus do Szczytna. W efekcie musiałam przeczekać na dworu do 6, gdyż dopiero wtedy odjeżdżał pierwszy interesujący mnie autobus. Ogólnie stwierdzam, że panie kasjerki były niemiłe, niekompetentnie, miały problem z komunikacją między sobą, podawały także sprzeczne informacji. Ponadto przedsiębiorstwo PKS zachowuje się bardzo nieprofesjonalnie nie dokonując aktualizacji rozkładów internetowych, wprowadzając tym samym podróżnych w błąd.