Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Dzisiaj odwiedziłem sklep Auchan w Piasecznie w celu zakupu jakiegoś niedrogiego telefonu. W ciągu kilku minut wybrałem interesujący mnie produkt a następne kilkanaście minut zajęło mi szukanie pracownika, który otworzy gablotę, w której znajdował się kartonik z telefonem. W pierwszej kolejności poprosiłem o pomoc pracownik, który wykładał towar w następnej alejce...usłyszałem odpowiedź, że nie jest z tego działu i nie może mi pomóc po czym wrócił do wykonywanych czynności. Taka odpowiedź jednakże mnie nie zadowoliła (w końcu niewiadomo czy znajdę jeszcze jakiegoś pracownika na sali sprzedaży) i zapytałem czy skoro nie może mi pomóc to czy mógłby poprosić lub ewentualnie wskazać osobę, która będzie mogła to zrobić. Rozejrzał się dookoła i zauważył innego pracownika, który stał kawałek dalej i powiedział, żebym udał się do niego. Tak też zrobiłem. Pracownik był trochę zdziwiony, że został wskazany do pomocy przy zakupie telefonu. Tym razem jednak poszedł po inną osobę, gdyż widział już moje zniecierpliwienie i irytację. W końcu doczekałem się pracownika z działu GSM. Podszedł ze mną do gabloty i próbował ją otworzyć..bezskutecznie ponieważ jak się okazało nie zabrał odpowiednich kluczy. Powiedział, że zaraz wróci, co trwało około 10 minut. Tym razem się udało !! Otworzył gablotę i otrzymałem pudełko z telefonem. Pozostało mi tylko udać się do kasy, w której spędziłem kolejne kilka minut. W ten oto sposób zakup jednego telefonu trwał ponad pół godziny. Nie chcę wiedzieć ile czasu spędziłbym w sklepie gdybym chciał kupić jakiś produkt wymagający otwarcia gabloty z kilku działów.