Opinia użytkownika: Malutka_1
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W dniu 14 listopada 2010 roku odwiedziłam sklep ERA w mieście Brodnicy przy ulicy Sienkiewicza. Wizyta rozpoczęła się o godzinie 16:20. Sklep mieści się w centrum handlowym Kaufland. Era posiada wspólny parking. Już wcześniej bywałam w tym sklepie. Otoczenie sklepu było czyste i utrzymane w porządku, nie zauważyłam żadnych uchybień. Witryny były czyste, na sprzęcie nie było kurzu. Po wejściu do punktu przywitała mnie pani Bożena. Oprócz niej przy stanowisku siedziało dwóch panów niepracujących w tej placówce. Cała trójka siedziała przy stanowisku i rozmawiali, ja zaś w tym czasie sprawdziłam wygląd i czystość tego sklepu. Oglądając wystawę z telefonami i zastanawiając się nad wyborem modelu, pani sprzedawczyni zainteresowała się dopiero mną gdy zapytałam się o ofertę. Pracownikiem tego punktu była kobieta około 35 lat, wzrost około 165cm, ubrana w szary sweterek i ciemne spodnie, włosy miała spięte. Pani ta nie potrafiła przedstawić danej oferty, wciąż powtarzała czy mam już wybraną ofertę i model telefonu. Po kilku minutach wyjęła oferty i zaczęła przedstawiać ofertę dla stałych klientów. W punkcie tym nie posiadano wszystkich modeli o jakie ja prosiłam do obejrzenia. Związku z tym poprosiłam o model, który wcześniej sprawdziłam na ich stronie internetowej i dokonałam faktycznie sama wyboru co do abonamentu i modelu telefonu. Kiedy już konsultacja dobiegała końca podpisałam umowę i podziękowałam za „rzekomą pomoc”. Podsumowując wizytę w tym sklepie oceniam nie zbyt dobrze. Obsługa była zbyt poważna, nie uzyskałam wiele informacji, więcej dowiedziałam się samemu czytając ofertę. Sklep i wystawione produkty prezentowały się bardzo dobrze i w zasadzie nie było żadnego elementu, który mogłabym ocenić negatywnie, chyba że co do obsługi. Decydując się na następny zakup telefonu i wybraniu abonamentu poważnie rozważę dokonanie w tym oto punkcie.