Opinia użytkownika: Joanna_1644
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Nigdy nie lubiłam chodzić do banków i już wiem dlaczego,zawsze wszystko załatwiam przez internet. Niestety dziś musiałam iść do banku, bo kończyła mi się lokata. Ten oddział jest malutki, wchodzę a tam pełno ludzi. W każdej kasie można załatwić wszystko z wyjątkiem jednej gdzie jest obrót bezgotówkowy ale i tak była nieczynna. Krzesła dla oczekujących są tak posutawiane że nie wiadomo gdzie kolejka się kończy a gdzie zaczyna. Tak jak u lekarza trzeba się zapytać kto jest ostatni. Dodatkowo osoby oczekujące dokładnie słyszą co się w kasach załatwia np. kto zakłada konto, kto pobiera ile gotówki. Usiadłam sobie na krześle i do stanowiska czekałam 20 minut. W końcu nadeszła moja kolej. Powiedziałam pani że chodzi albo o przedłużenie lokaty albo o założenie nowej o korzystniejszych warunkach. Pani poinformowała mnie że korzystniejsze są "te z naszej reklamy", przez myśl przebiegły mi wszystkiego spoty reklamowe w telewizji jednak nie mogłam przypomnieć sobie żadnego z tego banku. Czekałam na jakiś konkret i po chwili zniecierpliwiona pani podała mi to korzystne oprocentowanie. Zastanawiam się czy teraz przed pójściem do banku muszę oglądać telewizję i przeglądać internet by się dowiedzieć o promocjach bo panie pracujące w banku mnie już o tym nie poinformują?