Opinia użytkownika: Marta_977
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: 16 listopada 2010 r. wybrałam się na zakupy do supermarketu Biedronka, położonego przy ul. Niemcewicza w Warszawie. W sklepie było bardzo dużo klientów, być może ze względu na godzinę (ok. 19.15). Ku mojemu zaskoczeniu, zakupy przebiegły bardzo sprawnie, wszystkie kasy były otwarte (co się rzadko zdarza). Ponadto wielki plus dla obsługi sklepu za podpowiadanie, co gdzie leży (miałam niewiele czasu, więc pytałam o położenie kilku produktów, których sama nie mogłam znaleźć na półkach). Sklep oceniam bardzo dobrze i na pewno wybiorę się do niego ponownie na zakupy. Jedynym minusem jest fakt, że supermarket nie posiada działu z alkoholem, o czym wcześniej nie wiedziałam, a zamierzałam kupić białe półwytrawne wino. Moim zdaniem sieć powinna wprowadzić również możliwość płacenia kartą, bo wielu utrudnia to zakupy (pani przede mną musiała zostawić całe zakupy w sklepie, gdyż w portfelu miała 10zł., a była przekonana, że istnieje możliwość dokonania transakcji bezgotówkowej).