Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: Futura
Treść opinii: Obecnie uczę siue w szkole policealnej, niedługo ją kończę i chciałbym wybrać kolejny kierunke dokształcania. W tym celu poszedłem do biura Futury by się dowiedzieć na temat takich kierunków jak fotografia, ochrona środowiska, logistyka. Znalazłęm bowiem inf. w internecie na stronie szkoły, że 2 z tych kierunków są darmowe. Po wejściu do biura zauważyłem sekretarkę, przywitałem się z odpowiedzią. Pomieszczenie biura schludne, czyste, podłoga lśniąca, brak zbędnego wyposażenia. Zobaczyłem ściankę z ulotkami dot. kierunków kształcenia. Zacząłem szukać interesujących mnie kierunków. Ewidentnie nie mogłem znaleść niektórych. Musiałem więc zwrócić się do sekretarki by pomogła mi w w ich znalezieniu i poinformowaniu mnie dokładniej o zasadach nauki itd. Zanim się zgłosiłem z prośbą o inf. długo nie widziałem zainteresowania swoją osobą. Sekretarka w tym czasie robiła wrażenie jakby rozmawiała prwatnie na kominikatorze internetowym, takie przynajmniej miałem wrażenie. Była ubrana w firmowe ubranie, czyste, zadbane. była kulturalna, ale pewne informacje trzeba bło z niej tak jakby wyciągać i gdybym wcześniej nie uczył się w szkole tego typu to na pewno nie wiedziałbym o co pytać. Dostałem kilka ulotek, niestety na fakt, że były one ostatnie dostałem kiepskie kopie xero, rozmazane i brudzące, co na pewno dobrego wrażenia na mnie nie wywarło. Tak samo sprawa z różnicą tego co napisane jest na stronie www a tym jaka jest sprawa płatności w momencie iobecnym - dowiedziąłem się że kierunki które na stronie ww były określone jako bezpłątne teraz już podlegają opłatom czesnego. Z tego co się orientuję to te same kierunki w innych szkołach nawet bardziej renomowanych w cyklu zaocznym są za darmo. Z oferty szkoły daltego nie mam zamiaru skorzystać.