Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Do banku przybyłam zeby wybrac pieniadze. Bylam jedynym klientem. Podeszlam do kasy, gdzie siedziały dwie panie. Skierowałam sie w strone pani po lewej stronie. Podałam jej dowód i poinformowałam jaką sume i z jakiego konta chciałabym wypłacic. Po okoł 5 minutach oczekiwania Pani poinformowala mnie, że ma problem ponieważ system chce wypłacić te pieniadze w bilonie. Wymieniła kilka informacji z koleżanka i próbowała dalej. Po kolejnych 10 minutach poprosiła mnie, żebym sobie usiadła i poczekała. Po około 15 minuitach oczekiwania podczas ktorego pani gdzieś dzwoniła i rozmawiała z kilkoma osobami poprosiła mnie do siebie, przeprosiła za długie oczekiwanie i wyjaśniła, że byla na zastepstwie w innej placówce i jej nie przelogowali. Pani była bardzo uprzejma i tylko z tego powodu nie oceniam placówki bardzo nisko.