Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: heyah
Treść opinii: Chciałem się skontaktować z Heyah przez stronę www, aby dowiedzieć się kilu rzeczy na temat rejestracji numeru w tej sieci/przenoszeniu nr do Heyah z innej sieci. Mają interesująca ofertę tanich połączeń zagranicznych, a od czasu doi czasu dzwonię zagranice wiec jest to atrakcyjna oferta. Niestety aby za darmo skontaktować się z BOK - Hayah trzeba być...ich klientem, czyli ja jako osoba niezarejestrowana muszę dzwonić na ich nr komórkowy (opłata jak za standardowe połączenie z nr komórkowym). Nie dzwoniłem więc tylko poszperałem na stronie www.Znalazłem tam inf. dot. przenoszenia nr. Trzeba wydrukować stosowne formularze i wysłać pocztą do ich biura. Taki proces jest czasochłonny i powoduje koszty. Heyah mogłoby obsługiwać klientów np w salonach Ery która jest ich operatorem, dystrybutorem nadajników. To polepszyło by obsługe klienta. To samo z wymianą karty. W salonie można by było wymienić zepsutą kartę na nową a nie pisać do nich listownie i czekać, aż łaskawie ktoś się odezwie. Inne sieci tj Play mają świetny system obsługi klienta do którego nie można się przyczepić. Bycie na czasie jest istotne dziś. Heyah niedostosowując się do tego skutecznie zniechęca wielu klientów.