Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię firmy Netia w celu zmiany usług. Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Najpierw trzeba przejść cały proces tonowego wybierania tematów rozmowy i identyfikacji, potem długi czas oczekiwania na połączenie, potem konsultant ponownie pyta o numer telefonu (który chwilę wcześniej musiałam podać tonowo). Ogromnym minusem jest dla mnie brak możliwości uzyskania jakiejkolwiek informacji na piśmie. Wszystko odbywa się wyłącznie telefonicznie, więc nie ma możliwości uzyskania potwierdzenia zmiany usług, terminów itp. Na każdy pytanie odnośnie czasu oczekiwania na aktywację/zmianę usługi konsultant odpowiadał "około" lub "zwyczajowo" - brak możliwości uzyskania informacji odnośnie konkretnego terminu. Nie uzyskałam żadnego potwierdzenia przekazanych ustnie informacji, więc nie mam żadnej możliwości reklamacji, mimo, że termin wskazany przez konsultanta już minął.