Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Zaszedłem do banku, aby dowiedzieć się coś na temat promocji dotyczącej lokat codziennych. Po wejściu do środka można było zauważyć sporo ilość klientów, którzy oczekiwali w kolejce do obsługi. Chcąc nie chcąc, zapytałem się, kto jest ostatni w kolejce. Po uzyskaniu informacji, stanąłęm w kolejce. Przez ten czas miałem okazję obejrzeć różne ulotki. Czekałem cierpliwie ok 15 minut, ale nie miałem już siły. Pzez ten czas, zostało obsłużonych tylko 3 klientów. Skoro często są puszczane reklamy banku, to może należy zadbać, aby jakość obsługi była wysoka, a nie, żeby klienci musieli się niecierpliwić w kolejce. Przez ten czas, żaden z pracowników nie zainteresował się klientami.