Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: Wybrałam sie do Biura Obsługi Klienta telefonii Dialog, żeby dowiedziec się o ofertę Internetu i telefonu stacjonarnego. W tym punkcie są 3 stanowiska obsługi i gdy przyszłam były wolne 2 z nich, więc nie musiałam czekac w kolejce na obsługę. Od razu po wejściu zostałam zauważona i zaproszona do stanowiska przez pracownicę siedzącą najbliżej wejścia. Pracownica sprawdziła możliwosci techniczne podłączenia u mnie w mieszkaniu Internetu, po czym przedstawiła mi ofertę promocyjną na pakiety telefon stacjonarny+internet. Pani mówiła szybko i zakreślała na ulotce różne możliwości połączenia planu telefonicznego z internetem o różnych prędkościach. Z początku nie mogłam nadążyc i połapac się o co chodzi z tą promocją. Poprosiłam więc pracownicę, żeby jeszcze raz mi to wytłumaczyła i dopiero po ponownym wysłuchaniu oferty, gdy pracownica trochę wolniej mówiła, zrozumiałam jak połączyc te pakiety internet+telefon, żeby wyszło korzystnie cenowo i zgodnie z moimi potrzebami. Pracownica z pewnością miała dużą wiedzę o obowiązującej ofercie i promocji, ale ponieważ za pierwszym razem mówiła zbyt szybko, to ktoś, kto nie zna oferty firmy Dialog (czyli np. ja) nie był w stanie nadążyc i zrozumiec wszystkiego.