Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Już po raz drugi wychodzę ze sklepu Era w hipermarkiecie Real z tak zwanym kwitkiem. Dzisiaj, gdy weszłam do sklepu i powiedziałam dzień dobry, nikt mi nie odpowiedział, chociaż dwoje konsultantów było na stanowiskach.Jeden z konsultantów obsługiwał klienta, drugi miał napis przed sobą, zapraszamy stanowisko obok. Konsultant, który miał taką kartkę, robił coś na komputerze. Ponieważ, pracowałam kiedyś w telefoni komórkowej, pamiętam, że niedopuszczalne jest aby, po pierwsze, wiecej niż 4 osoby musiały czekać w kolejce na obsługę, po drugie, pracownik powinnien przeprosić za konieczność stania w kolejce i poprosić o chwilę cierpliwości. Pracownik, który wklepywał sobie coś w komputer, niestety nie zareagował w żaden ww sposób. Wiem,że takie czynności, jak wpisywanie danych do komputera wykonuje się w momencie gdy sklep jest pusty. Niestety nie doczekałam się na obsługę, a chciałam sobie doładować tylko konto, około 10 minut stałam, ale nic nie wskazywało na to, aby pani, która wklepywała coś w komputer, zakończyła swoją pracę i zainteresowała się moją osobą. Wiem, że jak będę chciała podpisać umowę z operatorem, podejdę do innego sklepu, niż sklep Era mający siedzibę w Realu.