Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: telefon z infolinii firmy Yves-Rocher. Rozmowa przebiegała w miłej atmosferze. Telemarketerka powiedziała, że kieruje ofertę do stałego, wyjątkowego klienta. Dowiedziałem się, że oferta, propozycja zakupu nie jest dostępna w sklepie, ani w sklepie internetowym. Po rezygnacji, dostawałem następną ofertę, a po kolejnej rezygnacji ,kolejną ofertę. Wszystkie nazywane były promocjami dostępnymi tylko w zamówieniu telefonicznym w czasie prowadzonej rozmowy. Poinformowałem, że aby kupić, preferuję obejrzenie produktu w sklepie lub poczytanie o nim w internecie. Rozmowa skończyła się bez zakupu. Chciałbym podkreślić wysoką kulturę sprzedaży pani telemarketerki. Nie odczułem zniecierpliwienia sprzedawczyni, kolejnymi moimi odmowami, nie było narzucania się z konkretnym produktem. Rozmowa zakończyła się miłym "do usłyszenia".