Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Zakupy w hipermarkecie. W godzinach przedpołudniowych nie było zbyt wielu klientów. Spotkałem się z bardzo miłym i uprzejmym podejściem pracownic Tesco na hali sprzedaży. Panie zapytane o konkretny towar przerywały swoją pracę i doprowadzały mnie do regału z poszukiwanym przeze mnie produktem. Zauważyłem też kilka niedogodności. Najważniejsza to blokowanie ciągów komunikacyjnych i blokowanie dostępu do półek z eksponowanym towarem. Przykładem może być ustawienie wózka transportowego, bez pracownika, między stoiskiem rybnym, a stoiskiem z wędlinami firmy "Duda". Blokowanie dostępu natomiast to pozostawienie kosza transportowego bezpośrednio przy regale ze świecami zapachowymi. Blokowanie dostępu do towaru odczułem też przy stoisku z warzywami - 4 panów, (sadząc z rozmowy, opracowywali strategię sprzedaży i eksponowanie papryki) stało w ten sposób, że nie można było dojść do regału. Wystarczyło cofnięcie się trzy kroki do tyłu i nie byłoby żadnego problemu ze swobodnym dojściem do warzyw. Ogólnie oceniam obsługę klienta w hipermarkecie jako ponad przeciętną ze względu na uprzejmość pań na hali sprzedaży.