Opinia użytkownika: Wioletta_114
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Włączając telewizor nagle pokazało mi się sygnał zablokowany, tak więc szybko pobiegłam do telefonu i dzwonie na infolinie. Oczywiście musiałam czekać o k 5 minut wysłuchując nudnej muzyczki. W końcu odezwała się pani przedstawiając się i pytając w czym może mi pomóc. Odpowiedziałam, że mam zablokowany dekoder i chcę wiedzieć dlaczego. Pani do mnie z bardzo niemiłym tonem, iż pewno nie zapłaciłam. Odpowiedziałam jej na te zarzuty, że wszystko popłacone i chce wiedzieć dlaczego mi dekoder zablokowali. Na co dopiero pani zapytała o nr karty i na kogo jest zarejestrowany. Później sprawdziła, że faktycznie mam uregulowane rachunki i pewno dekoder się zawiesił i muszę go zresetować. Zaskoczona pytam jak mam to zrobić. Pani dopiero zrobiła się milsza i po kolei instruowała mnie co mam robić by odzyskać sygnał, po kolejnych 5 minutach wreszcie udało się go odblokować. Myślałam, że może pani zaproponuje mi jakąś ofertę, ponieważ moja umowa z Polsatem się skończyła, ale niestety usłyszałam tylko do usłyszenia.