Opinia użytkownika: Paola
Dotycząca firmy: Camaieu
Treść opinii: Wybrałam się na zakupy do Cameia z kuzynką. W sklepie był porządek. Nie zauważyłam, aby jakieś ubrania były porozrzucane. Również przy przymierzalniach nie było bałaganu. Na wyprzedaży były spódniczki ze sztruksu. Zostały tylko dwa rozmiary. 34 lub 38. kuzynka postanowiła przymierzyć rozmiar 34. Okazało się jednak, że jest trochę za ciasna. Zapytałyśmy, czy nie będzie może rozmiaru 36. Niestety nie było. Ekspedientka zaproponowała, że zadzwoni do innego sklepu i dowie się, czy może jest spódnica, której szukamy. Zaproponowałyśmy, aby było to sklep w supersamie. Okazało się, że spódnica w odpowiednim rozmiarze jest dostępna. Ekspedientka zarezerwowała spódnice. Powiedziała nam, że spódnica będzie dostępna tylko przez jeden dzień ze względu na promocję. Odpowiedziałam, że najwcześniej spódnicę będę mogła odebrać w poniedziałek. Ze względu iż w poniedziałek nie mogłam odebrać spódnicy we wtorek chciałam się dowiedzieć, czy owa spódnica jest jeszcze dostępna. Po krótkiej rozmowie okazało się, że jeszcze jest z tym, że jest znacznie droższa niż w piątek. Pracownik przez telefon wytłumaczył mi, że promocja trwała 10 dni i skończyła się w niedzielę. Pracownik w Dąbrowie nie udzielił mi takich informacji. Być może gdybyśmy wiedziały, że promocja będzie tylko do niedzieli udałybyśmy się po nią. Nie jestem zadowolona z obsługi. Nie zostały mi udzielone pełne informacje i zostałam wprowadzona w błąd.