Opinia użytkownika: Ania_5
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Do salonu optycznego pojechałam, by zrobić badanie wzroku i dobrać soczewki kontaktowe. Na wizytę musiałam czekać w mini poczekalni, gdzie co chwila ktoś dosłownie deptał mi po butach. Mężczyzna przeprowadzający badanie sprawiał wrażenie zagubionego i mało kompetentnego. Gdy zadawałam mu konkretne pytania - udzielał wymijających odpowiedzi. W efekcie dobrał mi soczewki takie, w których widziałam dużo gorzej niż wcześniej i dzień później musiałam znowu odwiedzić salon. Mężczyzna był zdziwiony sytuacją i ponownie zaczął badanie. Dobrał inną parę, lecz efekt był taki sam. Po dwóch dniach poszłam do salonu, oddałam zakupione soczewki i zrezygnowałam z kolejnego badania w firmie Fielmann, ponieważ miałam wrażenie, że jest to wyłącznie strata czasu.