Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Niedawno wróciłam z marketu Kaufland w Suwałkach z zakupów. Niestety już kolejny raz ceny z paragonu nie zgadzały się z cenami na półkach więc udałam się do informacji aby wyjaśnić różnicę. Pani "łaskawie" zadzwoniła do odpowiedniego działu aby tam osoba odpowiedzialna sprawdziła jaką cenę w końcu ma szczoteczka i nic sobie dalej z tego nie robiąc czekała (a ja wraz z nią) na odpowiedź około 5 - 7 min. zajmując się innymi rzeczami. Gdy w końcu przyszła pracownica i powiedziała, że faktycznie cena na półce jest inna to Pani z informacji powiedziała, że zwróci mi różnicę, więc zgodziłam się. Ale jakież było moje zaskoczenie gdy Pani poprosiła mnie o moja godność więc powiedziałam, że nie mam życzenia jej ujawniać, po czym dalej dokonywała procedurę zwrotu na koniec prosząc mnie o podpis na drukach. Więc powiedziałam, że to bez sensu, jak mam się podpisać skoro nie życzę ujawniać sobie moich danych osobowych, na co Pani powiedziała żebym coś tam maznęła. Po co więc to?? Często ceny z półek nie zgadzają się z cenami na paragonie w suwalskim Kauflandzie.