Opinia użytkownika: Slash
Dotycząca firmy: GENERALI
Treść opinii: Obserwacją która chciałbym się z wami podzielić dotyczy giganta ubezpieczeniowego na rynku światowym jakim jest GENERALI. Otóż jako klient Generali OFE dosyć nieczęsto sprawdzam składki emerytalne na moim koncie, toteż chciałem sprawdzić stan wpłaconych składek poprzez stronę internetową jako że chciałem uzupełnić stan niepełnej wiedzy. Niestety zapomniałem hasła do konta. Procedura odzyskiwania hasła jest bardzo prosta, trzeba znać podstawowe dane i numer umowy.Skutecznie to blokuje dostęp osób niepowołanych do naszego konta(na plus).Hasło niestety jest wysyłane droga pocztową listu zwykłego. Czas oczekiwania jest na pewno stanowczo za długi.Lepszym rozwiązaniem byłoby przesłanie hasła na pocztę e-mailową tak jak np. w Allegro. Taki formularz wypełniałem dwukrotnie ponieważ pierwszy z powodów mi nieznanych nie zadziałał.Podsumowując: prosta obsługa konta i strony www, zbyt długi czas oczekiwania dla klienta, kontakt internetowy rzetelny i szybki.