Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Lokal czysty, elegancki, ulotki w widocznych, łatwodostępnych miejscach. Pracownik ubrany elegancko, niewyzywająco (ciemna bluzka z zakrytym dekoltem, spódnica do kolan), makijaż naturalny, fryzura prosta. Pracownik zaraz po moim wejściu zaprosił mnie do siebie, szybko rozpoznał moje potrzeby posługując się mapą sprzedaży i dopasował najlepszą ofertę, wyjaśnił dlaczego pyta np. o moje oszczędności, potrafił przekonać do wybranej oferty, był cierpliwy i uprzejmy, wykazywał zainteresowanie, przedstawił również inne produkty banku, z których warto skorzystać w mojej sytuacji. Zaproponował załatwienie formalności z pracodawcą w celu przelewania wynagrodzenia na nowe konto, zapewnił o pomocy w prowadzeniu rachunku i łatwości otwarcia go. Na koniec rozmowy wziął ode mnie kontakt, pożegnał się wstając i dziękując za wizytę, zaprosił też do zdecydowania się na otwarcie rachunku. Cała wizyta trwała ok 15 - 20 minut.