Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska

Treść opinii: Od kilku miesięcy odbierałam telefony konsultantów TPSA, którzy dwoili się i troili, by skłonić mnie do zmiany abonamentu. W końcu, by wreszcie przerwać swoją (i ich) mękę, zgodziłam się przyjąć przedstawioną ofertę. Z domu dzwonię sporadycznie, ale zaproponowana zmiana miała skutkować między innymi obniżką miesięcznego abonamentu, w związku z czym uznałam, że warto skorzystać z tej opcji. Konsultant, który miał szczęście (?) uzyskać moją zgodę na wdrożenie nowego abonamentu zapewnił mnie w rozmowie telefonicznej, że nowy abonament 'wejdzie w życie' z dniem 1 listopada. Tymczasem, mamy już połowę listopada, a na zmianę abonamentu nawet się nie zanosi. Jak dotąd nikt nie skontaktował się ze mną w celu ustalenia terminu spotkania z kurierem i podpisania umowy; co więcej - podejmowane przeze mnie próby ustalenia czegokolwiek za pośrednictwem infolinii każdorazowo kończą się porażką. Konsultanci, w założeniu mający udzielać informacji i działać kojąco na skołatane nerwy klientów TP, są - delikatnie rzecz ujmując - nieuprzejmi i wyraźnie nieskorzy do wyjaśnienia czegokolwiek. Jako że obecnie - dopóki nie podpiszę aneksu - nie wiąże mnie z TP SA żadna czasowa umowa, rozważam całkowitą rezygnację z usług operatora. Jakość obsługi na fatalnym poziomie.