Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Na dworu w Białej Podlaskiej znajdują się dwie kasy biletowe. Każda z nich należy do innej spółki i chcąc kupić bilet na pociąg osobowy i bilet powrotny na pociąg pośpieszny trzeba stać dwa razy w kolejce do dwóch oddzielnych kas. Cała ta sytuacja jest dla mnie paranoją. Akurat potrzebowałam biletu na pociąg osobowy, dlatego ustawiłam się w kolejce przy odpowiedniej kasie. Przede mną bilet kupowała tylko jedna osoba, dlatego nie musiałam czekać zbyt długo. Kobieta pracująca w kasie biletowej była bardzo sympatyczna. Kiedy już miałam odejść od okienka, kasjerka zapytała mnie czy nie chciałabym podpisać petycji, aby przy najbliższej zmianie rozkładu jazdy nie zabierano pociągów. Bardzo często jeżdżę pociągami, dlatego bez chwili wahania podpisałam petycję.