Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy konta osobistego w Millennium Banku.Korzystałem z konta w ty banku ponad dwa lata i od stycznia,bądź wcześniej wprowadzono opłatę za prowadzenie konta w wysokości 7zł miesięcznie,chyba że posiadacz posiada saldo na koncie w wysokości 5000 zł,czy takie warunki są osiągalne dla klienta indywidualnego ? Nie czekając dłużej postanowiłem zlikwidować konto,jakież było moje zdziwienie,kiedy będąc w dwóch rożnych placówkach otrzymałem dwie rożne informacje.Po pierwsze,że muszę wybrać wszystkie środki,a w drugiej placówce powiedzieli że środki mogą pozostać do momentu zamknięcia konta(30 dni).Kolejna sprawa oddanie karty do rachunku w pierwszej placówce informacja,że kartę oddaję od razu-wstrzymałem się.Kiedy za jakiś czas poszedłem do innej placówki i zostałem poinformowany,że mogę korzystać z karty mimo że konto będzie w trakcie zamykania.Z moich obserwacji wynika,że obsługa klienta w Millennium Banku jest niekompetentna i powinna odbyć więcej szkoleń,bo żenujące jest jak w dwóch rożnych placówka tej samej instytucji otrzymuje się dwie rożne informacje.Dla mnie jest to brak profesjonalizmu