Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sferis
Treść opinii: Zaszedłem do sklepu komputerowego, aby kupić kabel do laptopa, gdyż ten co mam, to już strach go używać. Wziąłem ze sobą oczywiście ten kabel, aby łatwiej było go dopasować, po poinformowaniu o tym fakcje pracownika, pracownik ten sprawdził kabel i poinformował mnie, że mają taki w ofercie. Byłem oczywiście z tego faktu zadowolony. Cała transakcja przebiegła dość sprawnie. Podczas oczekiwanie na kabel, drugi z pracowników obsługiwał innego klienta, który chciał kupić komputer. Pracownik ten, omawiał parametry komputera starając się mówić w sposób zrozumiały. Podawał przykłady, aby można było wyobrazić sobie działanie sprzętu. Widać, że pracownicy chcą, aby klient był przekonany, że dokonał dobrego wyboru. Po krótkiej chwili opuściłem salon zadowolony, że kupiłem to, czego potrzebowałem.