Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Zamówiłem na stronie internetowej Empik.com książki z zaznaczeniem ich odbioru w tym salonie. Wchodząc do środka zauważyłem pracowników, którzy byli zajęci pracę. Nie oglądałem oferty, tylko od razu udałem się do kasy. Po przywitaniu się, podałem swoje nazwisko i poinformowałem, że chciałbym odebrać przesyłkę. Po krótkiej chwili, pracownik znalazł moje zamówienie i nabił produkt na kasę. Przed zakończeniem transakcji, zaproponowano mi produktu, które były w promocji przykasowej. Nie skorzystałem z oferty. Kończąc transakcję, pracownik standardowo podziękował mi za zakupy i zaprosił ponownie. Wychodząc zauważyłem pracownika ze smyczą, na której był napis WOW. Przypomniałem sobie, że jak kiedyś byłem w salonie Empik, to właśnie pracownik z taką smyczą chodził pomiędzy regałami i oferował pomoc klientom. Podobnie było i dziś. Pracownik podszedł do grupy klientów pytając się, czy nie potrzebują pomocy. Takie podejście firmy świadczy o tym, że klient musi być zadowolony z pobytu w salonie.