Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Wszedłem do sklepu, aby zakupić kabel HDMI. Nie chciało się mi szukać, więc udałem się od razu do pracownika. Przeprosiłem go, gdyż właśnie pracował na komputerze i zapytałem się go, gdzie mogę znaleźć interesujące mnie kable. Pracownik od razu wstał i zaprosił mnie ze sobą. Zaprowadził mnie do regału, gdzie te produkty się znajdowały, pytając się jednocześnie, jaki poszukuję dokładnie kabel. Nie sądziłem, że są różne, więc odpowiedziałem mu, że nie wiem. W związku z powyższym , zaproponował mi jeden z modeli informując mnie jednocześnie, że ten kabel powinien odpowiadać moim potrzebom. Uwierzyłem mu na słowo i potwierdziłem chęć zakupu. Pracownik wziął kabel z regału i zaprosił mnie do kasy. Cała transakcja przebiegła dość szybko i sprawnie i po krótkiej chwili, już wychodziłem ze sklepu z zakupionym kablem.