Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: INTERSPORT
Treść opinii: Przy parkingu znajduje się sklep oferujący sprzęt sportowy. Z uwagi na to, że musiałem kupić sobie klapki na basen, zaszedłem do sklepu, aby sprawdzić ofertę. W środku można było już zauważyć duży wybór nart oraz sporą ilość klientów, którzy interesowali się tymi produktami. Nie wiedząc, gdzie znajdę poszukiwane klapki, zapytałem się najbliższego pracownika o poszukiwany produkt. Pracownik ten przerwał swą prace i zaprowadził mnie do miejsca, gdzie jak się okazało, był właśnie klapki. Po wybraniu interesujących mnie klapek, skierowałem się do pracownika, aby dał mi druga parę i pudełko. Pracownik ten po krótkiej chwili przyniósł mi pełny komplet wybranego produktu. Przy kasie przywitała się ze mną pracownica, która przed nabiciem produkty na kasę zapytała się, czy posiadam kartę stałego klienta. niestety, ale jej nie posiadam. Cała transakcja trwała bardzo krótko i już po chwili wychodziłem ze sklepu żegnany przez pracownicę, która zaprosiła mnie ponownie.