Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Przed rozpoczęciem chodzenia po galerii, postanowiłem kupić kawę na wynos. Po wejściu do sklepu zostałem od razu przywitany przez pracownika. Tym razem nie interesowały mnie produkty z oferty, która jest co tydzień zmieniana, lecz chciałem kupić tylko kawę. Skierowałem się od razu do kasy, gdzie miałem szczęście, że akurat nikogo nie było. Przy kasie przywitała się ze mną pracownica. Poprosiłem o większą kawę, ale niezbyt mocną. Zaproponowano mi cappuccino. Podczas oczekiwania na zamówioną kawę, pracownica zapytał się, czy posiadam kartę stałego klienta. Faktycznie, mam ją ale zapomniałem od razu wyjąć. Po wręczeniu, pracownica nabiła mi kolejna pieczątkę, gdzie po zebraniu wszystkich znaczków, można wymienić na gratisową kawę. Po wręczeniu mi zamówionej kawy, pracownica życzyła mi smacznego i zaprosiła ponownie. Odchodząc wręczyła mi aktualny katalog promocyjny.