Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: But-y
Treść opinii: Zaszedłem do sklepu obuwniczego, aby kupić sznurówki. Musiałem chwilkę poczekać, gdyż właśnie w tej chwili, pracownica obsługiwała klientkę. Przez ten czas miałem okazję przypatrzeć się jej pracy. Zauważyłem, że pracownica z zaangażowaniem stara się jak najlepiej dopasować obuwie do potrzeb klientki. Z cierpliwością odpowiada na zadane pytania i nawet jeżeli coś widzi, że niezbyt pasuje to klientce, to o tym mówi. Wiadomo, że jak coś się uda wcisnąć, a potem klient będzie nie zadowolony, to więcej już nie przyjdzie i powie o tym innym. Widząc, że oczekuję przy kasie, pracownica przeprosiła na chwilę klientkę i podeszła do mnie. po dokonaniu zakupu, pracownica podziękowała mi i powróciła do klientki. Widać, że klient stawiany jest na pierwszym miejscu.