Opinia użytkownika: SecretClient_2
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Zakupiłam w Empiku książkę, która była zafoliowana, w związku z czym nie mogłam zapoznać się z jej zawartością. W domu okazało się, że to kompletny niewypał i nie nadaje się na prezent. Poszłam więc zwrócić zakupiony towar. Denerwowałam się, że nie będzie to możliwe i że być może ekspedientka pomyśli, że oddaję przeczytaną książkę (chociaż byłam tam od razu, następnego dnia). Nic bardziej mylnego! Pani była bardzo miła, poinformowała mnie, że na oddanie książki mam bodajże 30 dni i że nie ma z tym żadnego problemu. Jedyne, co mogę zarzucić temu Empikowi to fakt, że na półkach z książkami panuje nieład i trudno znaleźć to, czego akurat się szuka, bo książki często są przekładane przez klientów, a nikt z pracowników tego nie naprawia.