Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Poszedłem kiedyś do Jyska, aby kupić materac. Według ulotki, którą przyniesiono do mnie do domu, aktualnie kilka materacy było w promocji. Ceny podawane w ulotce były bardzo konkurencyjne. Poszedłem więc sprawdzić. Na miejscu okazało się, że promowanych materacy niestety już nie ma. Było co prawda wiele innych, ale już nie w tak atrakcyjnych cenach. Zależało mi jednak na kupnie, nawet w trochę wyższej cenie. Poprosiłem więc sprzedawcę o pomoc w wyborze odpowiedniego materaca. Zauważyłem, że nie był zachwycony tym, że cokolwiek od niego chciałem. Pokazał mi kilka przykładowych, ale tak naprawdę sam nie był w stanie stwierdzić, czym one się różnią. Zdecydowałem się jednak na jeden z nich. Zapytałem się więc, czy jest możliwość dokupienia transportu - materac był duży. Powiedziano mi że tak, oczywiście za dodatkową opłatą, ale nie w tym samym dniu. Samochód już wyjechał i nie zbiorą tego dnia więcej zamówień , aby wysłać go ponownie. Z takim podejściem do klienta, to się wcale nie dziwę. Podziękowałem więc i wyszedłem. Pojechałem do innego sklepu i kupiłem co prawa drożej, ale transport był za darmo i ogólnie wyszedłem na to samo.