Opinia użytkownika: Szakal
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W celu zakupienia tylko płynów do prania oraz napojów pojechaliśmy do tego sklepu. Na miejscu mieliśmy mały problem z zaparkowaniem blisko wejścia, ponieważ te miejsca były wszystkie zamknięte. Pozostawiliśmy samochód i udaliśmy się do środka. Od razu po otwarciu automatycznych drzwi można było poczuć smród, który się wydobywał z zewnątrz. To już nie pierwszy raz, kiedy coś strasznie śmierdzi przy samym wejściu! Ciężko opisać ten zapach, ale jest to na pewno coś zepsutego - takie mam wrażenie. W kilku minutach wzięliśmy to, czego potrzebowaliśmy i udaliśmy się do kasy. Nie było dużej kolejki. Nadeszła nasza kolej i niestety wtedy zaczęło się czekanie. Pani kasjerka po skasowaniu klienta przed nami zajęła się sprzątaniem kasy, ponieważ rozsypała się sól wcześniejszemu klientowi. Rozumiem, że jest to jej obowiązkiem, ale mogłaby to zrobić trochę w szybszym tempie! Ponieważ od momentu kiedy zaczęła zgarniać sól do kosza do momentu kiedy podała jej koleżanka płyn do czyszczenia i zanim to wszystko wytarła minęło ok. 5 min.! A nawet nie usłyszeliśmy przywitania, tylko z taką łaską i złą miną zaczęła kasować nasze produkty. Potem tylko powiedziała kwotę, podałam jej kartę płatniczą i kazała później wyciągnąć kartę. Zero uśmiechu ani pożegnania. Zrozumiałbym osobę w takiej sytuacji, gdyby musiała stać na nogach przez 12h., ale Ona sobie siedziała i nie była w stanie nawet nas przywitać.