Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: Praktiker
Treść opinii: Pojechałem do Praktikera z zamiarem kupienia drzwi. Wziąłem więc duży wózek i pojechałem do odpowiedniego działu w sklepie. Akurat ze znalezieniem nie miałem problemu, bo wszystko jest poukładane tematycznie, a w przypadku drzwi, znalezienie ich było bardzo proste. Zacząłem więc szukać interesującego mnie koloru. Nie mogłem sobie poradzić więc poszedłem poszukać pracownika. O dziwo znalazłem go od razu. Przyszedł, zaczął szukać i też nie znalazł. Poinformował mnie, że akurat tego koloru nie ma. Na pytanie kiedy będzie, otrzymałem informację, że nie szybko, gdyż będą mieli inwentaryzację i wszelkie dostawy są wstrzymane. Trochę mnie to zmartwiło, gdyż planował rozpocząć remont już teraz a nie czekać, aż Praktiker wznowi dostawy. Uważam, że jest to trochę nie w porządku w stosunku do klientów, którzy liczą, że sklep będzie stale dobrze zaopatrzony. Jednak mimo wszystko dobrze, że mówią wprost, a nie zwodzą mówiąc że trzeba się na bieżąco dowiadywać.