Opinia użytkownika: Aleksander_10
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Próbując zalogować się na swoje konto przez internet trzy krotnie się pomyliłem wpisując hasło. Zadzwoniłem na infolinie. PO połaczeniu z konsulatantem musiałem odpowiedzieć na kilka pytań w celu sprawdzenai mojej tożsamości. Odpowiedziałem na kilka pytań i dowiedziałem się, że aby odblokować konto muszę podać hasło z listy haseł jednorazowych. Niestety nie posiadałem ich przy sobie więc zakończyłem rozmowę. Następniego dnia będać w domu i posiadając przy sobie listę haseł ponownie zadzwoniłem na infolinie. Ku mojemu zdziwieniu pytania identyfikujące były takie same pytania jak poprzednio. Ustaliłem kod dostępu telefonicznego i ponownie zostałem przełączony do konsultanta i tu również nastąpiła identyfikacja za pomocą dokładnie tych samych pytań co za pierwszym jak i drugim razem. Dziwny to zwyczaj. W końcu udało mi się odblokować konto. Na koniec rozmowy pan z infolini zaproponował mi kredyt a gdy odmówiłem podziękował mi za rozmowę i życzył mi miłego dnia. Co do jakości rozmowy i koimptecnji moich rozmówców nie mam zasrzeżeń dziwi mnie tylko fakt, że trzy razy zadawano mi te same pytania. Myślę, że gdy zadzwonie jeszcze razy usłysze te same pytania. Psuje to trochę ocenię co do organizacji i czasu obsługi