Opinia użytkownika: Aleksander_10
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Będąc w Galerii Kazimierz udałem się do pnktu obsługi MBanku. Chciałem się dowiedzieć o możlwość wpłacenia gotówki na swoje konto w tym banku. Miła pania powiedziała mi, że aby wpłacić konto muszę udać się do wpłatomatu banku i muszę posiadać kartę do bankomatu. Na pytanie o możliwość wyrobienia karty muszę zadzwonić na MLinie. Dowiedziałem się, że bezpłatny telefon na infolinie znajduje się z tyłu punktu. Tak jak pani powiedziała tak też było. Zadzwoniłem i jakie było moje zaskoczenie gdy w słuchawce było słuchać głównie trzaski Można się było spodziewać, że rozmowa przez telefon z Mpunktu będzie bardzo dobrej jakości. Rozmowa z konsultantem MBanku była pełna wad głównie ze wzeględu na złą jakość połączenia. W jej efekcie zmieniłem adres ale nie na ten, który chciałem. Plusem było to, że karta doszła do mnie w ciągu dwóch tygodni tak jak to była mowa w trakcie rozmowy przez telefon. Ocena mojej rozmowy dotyczy tylko i wyłączenie kontaktu z konsulatantem przez MLinie gdyż rozmowa z panią z MPunktu była zbyt krótka