Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Klub Dla Ciebie
Treść opinii: Moja mama od kilku lat jest klientką KDC, a ja wszystkie zamówienia wykonuję za nią, odkąd "przerzuciła się" z wysyłania zamówienia pocztą tradycyjną (długi czas oczekiwania na przesyłkę) na wysyłanie zamówienia przez Internet. Kiedy strona WWW nie była jeszcze tak rozbudowana jak teraz, znalezienie na niej konkretnych produktów nie było szybkie (szukało się po nazwach), w chwili obecnej jest opcja wyszukiwania produktów po numerach katalogowych, co ułatwia sprawę, bo widząc w katalogu (który regularnie przychodzi do domu) interesujący nas produkt, nie trzeba mozolnie szukać go na kdc.pl, żeby zamówić, tylko wystarczy wpisać jego nr z katalogu i już jest. Wcześniej, kiedy tej opcji nie było, miałam zwyczaj wysyłać maila do redakcji KDC z napisanym zamówieniem i danymi do wysyłki - takie zamówienie było realizowane tak samo jak składane na stronie WWW i nigdy nie było z tym problemów. Potem przeszłam na stałe na korzystanie ze strony. Warto zatrzymać się dłużej na stronie i przejrzeć dostępne pozycje, ponieważ oferta jest znacznie bogatsza niż to, co przedstawione jest w katalogu. Ceny są w większości atrakcyjne, dlatego chętnie tam kupujemy. Czas wysyłki znacznie się skrócił na przestrzeni lat - kiedyś na zamówienie (wysłane przez Internet) czekało się czasem nawet 2 tygodnie i zawsze z mamą się nastawiałyśmy, że na paczkę przyjdzie trochę poczekać... Jednak KDC w szybkości realizacji zamówień dorównało już "najlepszym", ostatnio przesyłka doszła po 2 dniach roboczych. 2 razy w ciągu całego naszego korzystania z KDC zdarzyła się sytuacja, że coś było nie tak z towarem - raz była to wada kalendarza ściennego (brak 4 miesięcy w środku), kiedy indziej dotarła do nas paczka przeznaczona dla innej osoby. Za każdym razem sprawa została szybko rozwiązana (po kontakcie mailowym w przypadku kalendarze i telefonicznym w przypadku drugiej paczki) i wkrótce otrzymałyśmy właściwą przesyłkę.