Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bomi
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy szybkich zakupów produktów na śniadanie. Wizyta trwałe maksymalnie 10 minut wraz ze znajomym kupowaliśmy produkty żywnościowe. Wizyta zaczęła się przy lodówce z napojami Coli było tam widać dość duże luki w towarze, następnie wybraliśmy kilka produktów ze sklepu i udałem się na dział mięsny, tam niestety musieliśmy zaczekać około 2 minut. Zauważyłem dziwne zachowanie personelu polegające na obsługiwaniu klienta "na raty" czyli "..pan kupił mięso a teraz trzeba ustać w kolejce jeszcze raz a ja będę obsługiwała ludzi z początku kolejki." Na szczęście moja kolej nadeszła w miarę szybko i mogłem udać się do kasy. Mimo iż stałem jako 4 w kolejce moja kolej nadeszła bardzo szybko pani bardzo sprawnie podliczyła moje zakupy po czym pobrała pieniądze i prawidłowo wydała resztę.Jedynym minusem jaki zauważyłem w jej zachowaniu wysypanie reszty na ladę z której dość ciężko zbiera się drobne monety, a także brak usystematyzowanego ubioru pracowników co w tak dość dużej sieci rzuca się w oczy.