Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Miałem dziś nieprzyjemność korzystania z usług naszego krajowego monopolisty jakim jest Poczta Polska. Zaczęło się od tego , iż w skrzynce na listy znalazłem awizo zaadresowane do mojej osoby mimo, iż przez cały dzień nie wychodziłem z domu i nie przypominam sobie bym otwierał drzwi domofonu komukolwiek, a z tego co wiem listonosz powinien doręczyć takowy list do drzwi mieszkania. No cóż widocznie pan listonosz zarabia zbyt mało aby doręczyć pocztę do rąk własnych adresatowi. Ale pomijając obowiązki listonosza udałem się na pocztę, by odebrać przesyłkę do mnie zaadresowaną. I jakież było moje zdziwienie gdy dowiedziałem się, iż wyżej wymienioną przesyłkę już odebrałem na początku tygodnia a powtórne zawiadomienie dostałem, gdyż komuś nie chciało się sprawdzić czy list nie został odebrany. Na szczęście pani na poczcie był bardzo miła i swym uśmiechem załagodziła całą sytuację. Niestety po raz kolejny w oczy rzucił mi się fakt nadmiaru pracowników w urzędzie pocztowym oraz nadmiar niezagospodarowanego z żaden sposób miejsca, które w dodatku nie wyglądało najczyściej. W czasie mojej 5 minutowej wizyty widziałem dwie panie przechadzające się bez celu po zapleczu plotkując za to klient w mojej osobie musiał czekać na obsłużenie przez to, iż pani w okienku była zajęta wypisywaniem i stemplowaniem jakiś dokumentów, trwało to mniej więcej 2 minuty. Ja czekałem a pani robiła swoje stuk puk... sama obsługa trwała kolejne kilka chwil, gdyż pani nie mogąc znaleźć przesyłki do mnie poszła pytać "czyj to charakter pisma" i kto mógł wydać przesyłkę.