Opinia użytkownika: evra77
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Wraz z znajomym postanowiłem się udać do oddziału tego banku, który znajduje się na Osadzie Jana w celu pobrania przez niego pieniędzy z bankomatu. Na miejscu okazało się, że przed nami jest starszy pan, który miał jednak problemy z pobraniem pieniędzy. Ustąpił więc miejsca mojemu koledze, który zaczął całą procedurę i w momencie gdy miał już odebrać pieniądze okazało się, że są jakieś problemy. Po chwili pracownica banku zamknęła główne wejście i wróciła do wnętrza banku a przed bankomatem zaczęła się robić kolejka. Na ekranie bankomatu pojawił się komunikat iż jest on chwilowo nieczynny. Sytuacja wyjaśniła po kilku minutach gdy pracownica banku otworzyła drzwi wejściowe i widząc czekających ludzi powiedziała iż można już korzystać z bankomatu. Jak się później okazało były wymieniane pieniądze w kasie bankomatu o czym pracownica nie była łaskawa nikogo zawiadomić i ludzie musieli czekać przed bankiem nie wiedząc co się dzieje. Można było o tym powiedzieć przed przeprowadzeniem całej operacji lub wywiesić jakąś informację. Mam tylko nadzieję, że taka sytuacja nie ma miejsca za często i na co dzień pracownicy tego banku są bardziej uczynni dla klientów.