Opinia użytkownika: Ania_5
Dotycząca firmy: PGNiG
Treść opinii: Starałam się o uzyskanie warunków przyłączenia gazu na działce, na której planuję rozpoczęcie budowy. Do firmy PGNiG wysłałam stosowne dokumenty, uzupełniłam wniosek wg mojej najlepszej wiedzy. Po tygodniu otrzymałam telefon od dostawcy gazu. Bardzo miły pracownik poinformował mnie, że w przesłanym wniosku wystąpił błąd. Spokojnie i rzeczowo wyjaśnił mi na czym polegał popełniony błąd, a także poradził mi w jaki sposób naprawić omyłkę, by nie spowodować tym opóźnień w wydaniu warunków. Byłam mile zaskoczona tym, że w odpowiedzi na mój wniosek nie odesłano mi dokumentów z informacją o odrzuceniu wniosku, lecz pofatygowano się, by zadzwonić do mnie i od razu wyjaśnić całą sytuację.