Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Zachęcona ofertą sklepów stacjonarnych postanowiłam spróbować również tego kanału dystrybucji. Strona www estetyczna i funkcjonalna. Zamówiłam różnorodne produkty za ok 500 zł wybierając płatność za pobraniem i licząc na szybką wysyłkę. Po około miesiącu oczekiwania skontaktowałam się ze sklepem. Uzyskałam odpowiedź iż wysłali przesyłkę, podali mi jej nr nadania i ... kazali szukać. Dzwoniłam do różnych urzędów pocztowych i po kilku godzinach dowiedziałam się, że paczka jest w ... Bełchatowie. Sklep twierdzi, że wpisał dobry adres. Otrzymali zwrot przesyłki i nawet mnie o tym nie powiadomili. Ręce opadają. Skontaktowałam się ponownie ze sklepem, przekazałam informację i zrezygnowałam z zakupu. Nie usłyszałam nawet słowa przepraszam.