Opinia użytkownika: evra77
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Będąc w okolicy postanowiłem wstąpić do tego banku i zapoznać się z jedną z ich ofert. Po wejściu do środka okazało iż jest to mały bank i jeśli było by tam więcej klientów mieli by oni mało miejsca na czekanie w kolejce. na szczęście była tylko jedna osoba przedemną, która już kończyła swoją wizytę. Szybko wiec znalazłem się przed okienkiem, gdzie przywitał mnie młody chłopak i zapytał w czym może mi pomóc. Wyjaśniłem o co mi chodzi i pracownik zaczął mi wszystko tłumaczyć. Wszystko tłumaczył zrozumiale ale tak jakby bez większych emocji w głosie. Na koniec zaproponował, że wydrukuje mi materiały dotyczące mojej oferty. Poprosiłem o nie a w trakcie drukowania rozejrzałem się po banku. Moją uwagę zwróciło słabe oświetlenie przez co w banku panował półmrok. Gdy już wszystko było gotowe dostałem wszystko do ręki, niestety były to luźne kartki, niczym niespięte czy też włożone chociaż do firmowej teczki. Powiedziałem, że jeszcze się zastanowię i poprosiłem o wizytówkę, którą okazała się zwykła biała kartka z napisanym numerem telefonu. Na tym zakończyła się moja wizta i jeśli zdecyduję się na ofertę tego banku to udam się chyba do innego oddziału w celu załatwienia formalności.