Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Energa
Treść opinii: Posiadam licznik przedpłatowy i muszę kupować prąd zanim go zużyję. Toteż co jakiś czas jestem zmuszona odwiedzać Biuro Obsługi Klienta. Dzisiaj również.. Na maszynie wydającej numerki była przyczepiona kartka, na której w dosyć niejasny sposób komunikowano, że aby kupić prąd nie trzeba stać w dwóch kolejkach, jak to było wcześniej. Ucieszyłam się. Jednak dla pewności zapytałam pracownika, który stał obok czy dobrze zrozumiałam. Potwierdził. Wzięłam numerek do kasy, z niesmakiem stwierdziłam, że przede mną są 54 osoby. Pomyślałam, że skoro jest jedna kolejka to będzie szybciej. Niestety myliłam się. Z 4 kas były czynne tylko dwie. Czekałam prawie godzinę na moją kolej. Kiedy już udało mi się dotrzeć do kasy okazało się, że muszę mieć jakąś kartę, która jest wydawana w sali obok. Wytłumaczyłam kasjerce, że czekam godzinę ponieważ zanim wzięłam numerek upewniłam się czy tak należy zrobić. Kobieta była wyrozumiała i przekierowała mnie do okienka 11 gdzie miałam podejść bez kolejki. Niestety mimo wszystko musiałam odczekać ponieważ było bardzo dużo ludzi a personel był zredukowany na długi weekend. Pani przy okienku była bardzo miła. Dała mi jakiś numer dzięki, któremu mogłam dokonać zakupu. Następnie ponownie musiałam wrócić do kasy. Nie musiałam czekać długo ponieważ Pani kasjerka mnie poznała i przyjęła bez kolejki. To była jedna z gorszych wizyt. Brak organizacji w tym BOK-u jest doprowadzony do perfekcji :/