Opinia użytkownika: MałyGekon
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Będąc przejazdem w Legnicy wstąpiłam do galerii Ferio, w której mieści się Empik z myślą, że kupie jakiś fajny prezent dla brata na urodziny. Faktycznie wybór był dość duży.Sklep jest tak zatowarowany, że klient ma dostęp do wszystkich produktów. Spodobał mi się budzik. Podeszłam z nim do kasy i poprosiłam o sprawdzenie go czy działa. Pani powiedziała, że nie mają na sklepie baterii do sprawdzania ale w razie w, mogę go reklamować. Z uwagi na to, że byłam przejazdem, nie chciałam się bawić w reklamacje, tylko mieć pewność, że kupuje w pełni sprawną rzecz. Powiedziałam tej pani, żeby mi sprawdziła budzik, a baterie których użyję w tym celu kupię. Pani dopiero wtedy się zgodziła. Okazało się, że budzik działa, jednak cały ten proces trwał na tyle długo, że ludzie za mną zaczęli się niecierpliwić. Uważam, że sklep powinien mieć baterie do sprawdzania produktów, które sprzedaje. Ponadto, trochę się rozczarowałam kiedy pani oznajmiła mi, że w sklepie nie ma możliwości zapakowania produktu na prezent. Myślałam, że to jest oczywiste w sklepach z tego typu akcesoriami. Płyty, książki, kubki, zegarki kupuje się przeważnie na prezent, wiec dobrze by było gdyby na miejscu można by ładnie zapakować towar.