Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Do punktu sieci Plus wybrałam się ponieważ chciałam poznać ofertę bezprzewodowego internetu. Kiedy weszłam do salonu było kilka minut przed godz. 17. W salonie siedziało dwoje doradców. Pracownik siedział przed komputerem z bardzo znudzoną miną. Pracownica wysyłała akurta sms-a. Podeszłam do stanowiska doradcy któy siedział przed komputerem i powiedziałam czego szukam. Pani któa pisała smsa spojrzała na mnie i dalej pisała wiadomość. Doradca do któego podeszłam bez słowa wstał od stanowiska podszedł do miejsca gdzie leżały ulotki. Wziął jedną z nich i podał mi z informacją że wszystkiego dowiem się z tej ulotki. A jak będę zainteresowana to mogę wrócić. Odwrócił się na pięcie i wrócił do komputera. W sumie to w momencie wejścia do punktu byłam zainteresowana ofertą sieci Plus. Po tej krótkiej wizycie straciłam zainteresowanie ofertą tej firmy. Najwyraźniej pracownikom tego sklepu nie zależy na sprzedaży ani na klientach. Nie dziwi zatem fakt, że Plus ciągle traci klientów.